منتدى نجوم المطرية السواح _فريد_مكارسى

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اغانى شعبى/اغانى رومانسى/افلام عربى /افلام اجنبى/برامج/اسلاميات

ترقبو قريبا جدا مجلة السواح

هام لى كول الى عاوز يبقا موزع وى الارزاك بللة وى خليها على اللة برنامج التوزيع العلمى مع الشرح + الكراك

Dj.AhMeD.AlSwAh
    Dj.AhMeD.AlSwAh
    ّ^..الادارة العامة..^ّ

هام لى كول الى عاوز يبقا موزع وى الارزاك بللة وى خليها على اللة برنامج التوزيع العلمى مع الشرح + الكراك Empty هام لى كول الى عاوز يبقا موزع وى الارزاك بللة وى خليها على اللة برنامج التوزيع العلمى مع الشرح + الكراك

مُساهمة  Dj.AhMeD.AlSwAh السبت مارس 26, 2011 6:42 pm

اى واحد نفسو يوزع زى الباقى يحمل البرنامج دة الكامل وى يا جدعان الارزاك بللة وى مفيش حد هياخود رزق حد احمد السواح البرنامج كامل وى مش هتلقى عند حد

المهم ..

ـــــ

!.[» تفاصيل البرنامج «].!

الاسم : FL Studio ..
    الشركه : Image Line ..
    النسخه : 9 كامله ..
    حجم البرنامج : 190 ميغا ..

ـــــ

!.[» الشرح «].!

بعد تحميل البرنامج و فك الضغط .. بيطلعلك مثل الي بالصوره ..

هام لى كول الى عاوز يبقا موزع وى الارزاك بللة وى خليها على اللة برنامج التوزيع العلمى مع الشرح + الكراك FL1

اضغط على البرنامج .. و طبق الي بالصور
    هام لى كول الى عاوز يبقا موزع وى الارزاك بللة وى خليها على اللة برنامج التوزيع العلمى مع الشرح + الكراك FL2

هام لى كول الى عاوز يبقا موزع وى الارزاك بللة وى خليها على اللة برنامج التوزيع العلمى مع الشرح + الكراك FL3
    هام لى كول الى عاوز يبقا موزع وى الارزاك بللة وى خليها على اللة برنامج التوزيع العلمى مع الشرح + الكراك FL4

هام لى كول الى عاوز يبقا موزع وى الارزاك بللة وى خليها على اللة برنامج التوزيع العلمى مع الشرح + الكراك FL5

هام لى كول الى عاوز يبقا موزع وى الارزاك بللة وى خليها على اللة برنامج التوزيع العلمى مع الشرح + الكراك FL6

هام لى كول الى عاوز يبقا موزع وى الارزاك بللة وى خليها على اللة برنامج التوزيع العلمى مع الشرح + الكراك FL7

هام لى كول الى عاوز يبقا موزع وى الارزاك بللة وى خليها على اللة برنامج التوزيع العلمى مع الشرح + الكراك FL8

هام لى كول الى عاوز يبقا موزع وى الارزاك بللة وى خليها على اللة برنامج التوزيع العلمى مع الشرح + الكراك FL9

هاذي ايقونه البرنامج .. راح تحصلها بسطح المكتب ..
    هام لى كول الى عاوز يبقا موزع وى الارزاك بللة وى خليها على اللة برنامج التوزيع العلمى مع الشرح + الكراك FL10
    ونلاحظ انه لمن انفتح البرنامج كان مكتوب النسخه ( Demo ) .. يعني مو كامله ..
    نروح للملف المضغوط و ننسخ الكراك و نوديه على هالمسار ..

للي عندهم وندوز 7
    ( C:\Program Files (x86)\Image-Line\FL Studio 9 )

اما Vista او Xp
    ( C:\Program Files \Image-Line\FL Studio 9 )

اول ماتنقلونه راح تطلعلكم هالرساله :

هام لى كول الى عاوز يبقا موزع وى الارزاك بللة وى خليها على اللة برنامج التوزيع العلمى مع الشرح + الكراك FL11

و بس بعدها النسخه بتكون كامله ان شاء الله ..
    و هاذي صوره تؤكد انه النسخه كامله ..
    هام لى كول الى عاوز يبقا موزع وى الارزاك بللة وى خليها على اللة برنامج التوزيع العلمى مع الشرح + الكراك FL12
    حمل______يا______نجم___--مصر

cheers cheers cheers cheers cheers cheers
    نحنو لسنا الاولون لاكن متميزون

ـــــ

!.[» رابط البرنامج + الشرح «].!
    البرنامج :
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الشرح :
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

ـــــ
    حقوق النقل محفوظه ..
    لى احمدالسواح شبح المطرية